Het gemak van payroll voor de schoonmaakbranche

Iedere ondernemer weet hoe overweldigend de dagelijkse administratie kan zijn. Vooral bij het aannemen van medewerkers komt heel wat werk kijken. Met behulp van een payroll systeem kan deze last verlicht worden. Zo houdt u meer tijd over voor datgene wat echt belangrijk is: ondernemen. Payrolling is geschikt voor vrijwel iedere branche. Vooral bedrijven met veel personeel, flexibele contracten en tijdelijke uitzendkrachten kunnen veel aan dit systeem hebben. Daarom is payroll voor in de schoonmaak zo ontzettend populair. Deze branche staat namelijk bekend om zijn flexibiliteit en veelzijdige werkzaamheden.

Hoe werkt payrolling?

Normaal gesproken heeft u als bedrijf bepaalde verantwoordelijkheden wanneer het op uw personeel aankomt. Wanneer u gebruik maakt van een payroll service, worden deze verantwoordelijkheden uit handen genomen. Bij Ppartner nemen wij alle juridische verantwoordelijkheden op ons. Zo zorgen wij voor de uitbetaling van het salaris, maar nemen wij ook alle verplichtingen op het gebied van de CAO, pensioen en ziekteverzuim op ons. Dat betekent dat u kunt ondernemen met aanzienlijk minder risico’s. Voor veel bedrijven in de schoonmaakbranche betekent payrolling ook dat de personeelskosten dalen. Onze service is dus niet alleen praktisch, maar ook voordelig. Er wordt goed voor uw personeel gezorgd, terwijl u zich bezig kunt houden met leidinggeven en het runnen van uw bedrijf.

Meer weten over Payroll? Vraag GRATIS informatie aan!

Uw naam

De voordelen van payrolling

Als ondernemer vraagt u zich waarschijnlijk af waarom u voor payroll zou kiezen. Er zijn meer dan genoeg redenen waarom payrolling een goede keuze is voor uw bedrijf. Een van de grootste voordelen is de hoeveelheid werk die het u bespaart. Als ondernemer bent u normaal gesproken degene die het overzicht moet houden over alle salarissen, betalingen, eventuele uitkeringen en verzekeringen. Door gebruik te maken van een payroll systeem, hoeft u hier helemaal niet meer over na te denken. Bovendien kunt u snel en gemakkelijk zien wat de totale salaris- en personeelskosten zijn. In plaats van tien verschillende facturen die op meerdere tijdstippen betaald moeten worden, ontvangt u één periodieke factuur waar alle essentiële informatie op te vinden is. Vooral in de schoonmaakbranche is dat prettig, aangezien u vaak werkt met flexibele contracten en tijdelijk personeel.

ppartner-payroll-schoonmaak-bedrijf

De mogelijkheden van een payroll service

Het is mogelijk om de payroll service helemaal aan te passen aan uw wensen. Heeft uw schoonmaakbedrijf zowel tijdelijk als vast personeel? Dan heeft u de mogelijkheid om beide groepen onder te brengen bij ons bedrijf. Zo heeft u al uw personeelszaken op één plek. Naast het financiële aspect, zijn wij ook in staat om andere zaken voor u in de gaten te houden. Denk hierbij aan het verloop van verschillende certificaten. Bovendien kunnen al uw werknemers bij ons inloggen, zodat zij een duidelijk overzicht krijgen van hun verdiensten. Wij zorgen er dus niet alleen voor dat de financiële kant overzichtelijk is voor u als ondernemer, maar ook voor al uw personeel. Heeft u dus een schoonmaakbedrijf en wilt u uw personeelszaken uitbesteden? Neem dan gerust contact met ons op.

Afspraak maken? Vul dan ons contactformulier in!

ppartner-payroll-remco

“U bent altijd van harte welkom voor een kop koffie!”

Wat zeggen onze klanten over ons?